Крутість зашкалює. Як The Maneken написав музику для спільного ролика Parimatch і ФК Ювентус

Parimatch
Нещодавно перша легальна букмекерська компанія в Україні Parimatch представила спільний відеоролик з футболістами туринського клубу Ювентус. Музику для цього проекту написав український композитор Євген Філатов «The Maneken». Ми поспілкувалися з ним і дізналися, як це було.
Компанія Parimatch стала партнером одного з найстаріших і найбільш титулованих клубів Європи і всього світу — туринського Ювентуса.
В рамках цього партнерства представники Parimatch випустили спільний ролик з ключовими гравцями Ювентуса, яких за правом вважають зірками світового футболу.
В умовах пандемії COVID-19 авторам відеоролика з української кіностудії Electric Sheep Film довелося імпровізувати й об'єднувати динамічні рухи спортсменів з магією монтажу.
Але від цього проект став ще більш захопливим і плеймейкери першого складу Ювентуса — Кріштіану Роналду, Артур Мело, Данило, Альваро Мората і Войцех Щенсний — показали свої навички для офіційного бетинг-партнера команди і багатомільйонної армії їхніх фанатів.
Не менш яскравим, ніж емоції Роналду і сейви Щенсного, виявився музичний супровід відеоролика. І в цьому немає нічого дивного, адже автор музики для проекту — відомий український композитор і звукорежисер групи ONUKA The Maneken.

Ми поспілкувалися з аранжувальником Євгеном Філатовим, який виступає під псевдонімом The Maneken і є фронтменом однойменної групи, і дізналися, в чому були особливості написання музики для ролика з футболістами Ювентуса.
«Будучи фанатом футболу, ти можеш відчувати емоцію»
На питання про процес створення музики для спільного проекту Parimatch і Ювентус Євген Філатов відповідає просто: «Найчастіше натхнення, яке я відчуваю перед написанням музики, приходить з історії».
The Maneken виріс в родині музикантів, з раннього дитинства грав на різних музичних інструментах, а безпосередньо електронною музикою композитор займається вже понад 20 років.

Тому, пояснює Філатов, при написанні музики з таким досвідом за плечима йому не потрібні будь-які орієнтири. «На початку шляху вони необхідні, так. Але з часом сенс зводиться до того, щоб шукати власний шлях».
Серед головних особливостей написання музики до рекламних проектів The Maneken виділяє полінаправленість, вміння працювати з різними музичними напрямками, чути побажання клієнта і вміти знаходити правильний темп і ритм.
Це дозволяє створити максимальну гармонію відеоролика разом з музикою, впевнений Євген.
«Я радий, що мені випала честь зробити музику для футбольного клубу, за який грають суперзірки, включаючи найвідомішого гравця в усьому світі. У Ювентусі, безумовно, мені імпонує Кріштіану Роналду. Він — легендарний гравець, яких було мало за всю історію футболу», — розповідає музикант.
Незважаючи на це, будучи уродженцем Донецька, The Maneken є фанатом українського Шахтаря, який, до слова, одного разу здобув перемогу над Ювентусом.
«Будучи фанатом футболу, ти можеш відчувати емоцію, яку відчувають вболівальники на стадіоні, коли підтримують улюблену команду. І загалом розумієш спортивний характер, дух суперництва», — резюмує Євген Філатов.
