Катарський телеканал заплатив хабар за вибір країни господарем ЧС-2022 - ЗМІ

21 січня 2018, 19:03

Катарський державний телеканал beIN Sports заплатив ФІФА 100 мільйонів доларів за те, що країна була обрана місцем проведення ЧС-2022, повідомляє Mail on sunday.

Така інформація наводиться в книзі Боніти Мерсіадеса, який витратив кілька років на розслідування, а також провів відверте інтерв'ю з колишнім главою ФІФА Йозефом Блаттером.

Відео дня

Блаттер каже, що дізнався про перемогу Катару від на той момент президента УЄФА Мішеля Платіні, який підтримував катарців під час голосування.

Спочатку Блаттер хотів перешкодити катарцам, але в підсумку уклав відразу дві вигідні для себе угоди: домовився про угоду з beIN Sports, а також отримав гарантії, що член виконкому ФІФА Мохамед Бін Хаммам не братиме участі у виборах глави організації.

Сам канал зазначив, що не давав ніяких хабарів, а це були лише "виробничі витрати" і що це "стандартна процедура, яка відбувається між телеканалами, спортивними федераціями та правовласниками".

Колишній глава ФІФА також розповів, що Франц Беккенбауер, який спочатку підтримував заявку Австралії, отримав хабар від Катару і проголосував за арабську країну.

Чемпіонат світу в Катарі загрожує стати не менш скандальним, ніж ЧС-2018 в Росії. Наприклад, раніше авторитетне видання Reuters заявило, що Саудівська Аравія, Ємен, Мавританія, ОАЕ, Бахрейн і Єгипет звернулися до ФІФА з проханням позбавити Катар права проведення ЧС-2022.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X