Маркетинг-директор Шахтаря пояснив, у якому напрямку має розвиватися український футбол

23 листопада 2016, 20:39
Директор з маркетингу ФК Шахтар Юрій Свиридов розповів про проблеми українського футболу, а також про способи їх вирішення

"В Україні низький інтерес до футболу, негативне сприйняття і слабка купівельна спроможність. Необхідно починати з фундаментальних ідеї – залучати якомога більшу кількість населення в гру, формувати інтерес до футболу як до продукту, паралельно інвестувати в інфраструктуру", - розповів в інтерв'ю Свиридов Football.ua.

Відео дня

Також директор заявив, що українським клубам не можна рівнятися на європейські, тому що вони сильно відстають у розвитку. Зараз колективам потрібно побудувати гідні стадіони та інфраструктуру, після чого починати роботу з вболівальниками.

Органам футбольної влади, вважає Свиридов, потрібно встановити такі рамки, в яких клубам буде необхідно думати над отриманням доходів. Розвивати себе. "Потрібно з одного боку, створити здорове середовище, коли клуби повинні жити за коштами, які вони заробляють, з іншого, необхідно дбати про змагальний балансі і непередбачуваність результатів", - додав Свиридов.

Крім цього, представник Шахтаря додав, що потрібно розробляти і приймати цілий пакет законів, приводити нормативну базу до європейських стандартів.

Раніше стало відомо, що Шахтар отримає понад п'яти мільйонів євро за перемоги в чотирьох матчах групового етапу Ліги Європи і вихід у плей-офф.
Показати ще новини
Радіо НВ
X