Маркетингом українського клубу займатиметься громадська організація фанатів — ЗМІ

2 березня 2017, 20:28
Ультрас-фанати луцької Волині створили громадську організацію, яка буде займатися маркетинговою політикою клубу, повідомляє Sport Arena

Фанати домовилися з керівництвом клубу про те, що маркетингом — рекламою матчів, афішами, частково — продажем квитків, а також виготовленням і збутом атрибутики — буде займатися саме громадська організація, яка отримала назву Червоно-білі, від фірмових кольорів клубу.

Відео дня

Червоно-білі вже створили бренд-бук і отримали можливість друкувати оригінальні, відмінні від загальних, квитки на свій сектор.

Також у планах фанатів соціальні акції — екскурсії на стадіон Волині Авангард і робота з дитячими будинками.

Нагадаємо, восени 2016 року Контрольно-дисциплінарний комітет Федерації футболу України (КДК ФФУ) дискваліфікував домашній стадіон Волині на два матчі Прем'єр-ліги через неонацистські вигуки фанатів луцького клубу під час поєдинку 12 туру УПЛ проти Дніпра.
poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Спорт
Розсилка останніх новин в світі спорту
Щочетверга

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X