Маркетингом українського клубу займатиметься громадська організація фанатів — ЗМІ
Фанати домовилися з керівництвом клубу про те, що маркетингом — рекламою матчів, афішами, частково — продажем квитків, а також виготовленням і збутом атрибутики — буде займатися саме громадська організація, яка отримала назву Червоно-білі, від фірмових кольорів клубу.
Червоно-білі вже створили бренд-бук і отримали можливість друкувати оригінальні, відмінні від загальних, квитки на свій сектор.
Також у планах фанатів соціальні акції — екскурсії на стадіон Волині Авангард і робота з дитячими будинками.
Нагадаємо, восени 2016 року Контрольно-дисциплінарний комітет Федерації футболу України (КДК ФФУ) дискваліфікував домашній стадіон Волині на два матчі Прем'єр-ліги через неонацистські вигуки фанатів луцького клубу під час поєдинку 12 туру УПЛ проти Дніпра.
матеріалів розділу Спорт
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.