Шахтар після рішення Ахметова вийти з медіабізнесу закрив клубний телеканал

13 липня, 20:41
Клубний телеканал Шахтаря працював з 15 квітня 2020 року (Фото:ФК Шахтар)

Клубний телеканал Шахтаря працював з 15 квітня 2020 року (Фото:ФК Шахтар)

Донецький Шахтар оголосив про закриття офіційного клубного телеканалу після того, як власник та президент «гірників» Рінат Ахметов прийняв рішення вийти з медіабізнесу.

Про це повідомляє офіційний сайт Шахтаря.

Зазначається, що це вимушений крок, деталі якого викладено в заяві Ахметова, а ліцензію на ефірну частоту буде повернено державі.

Відео дня

«Через набрання чинності Законом України „Про запобігання загрозам національній безпеці, пов’язаним із надмірним впливом осіб, які мають значну економічну та політичну вагу в суспільному житті (олігархів)“ й несумісність розвитку приватних інвестицій із наслідками дії цього Закону ФК Шахтар звернувся до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення із проханням анулювати ліцензію на мовлення телеканалу Shakhtar TV», — йдеться у повідомленні клубу.

Клубний телеканал Шахтаря працював з 15 квітня 2020 року.

Раніше повідомлялося, після рішення Ріната Ахметова про вихід інвестиційної компанії SCM з медійного бізнесу канали Медіа Групи Україна почали транслювати національний телемарафон, а сайти Сьогодні та Україна24 перестали оновлюватися.

Редактор: Олег Телюк

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X