Тендер на продаж медіа-прав української Прем'єр-ліги опинився під загрозою зриву - медіа

15 березня 2019, 22:31

Тендер на продаж медіа-прав української Прем'єр-ліги (УПЛ) може зірватися через небажання телеканалів платити 15 млн доларів, повідомляє програма ТаТоТаке.

За її інформацією, в сумі УПЛ хоче виручити за свої медіа-продукти 15 мільйонів доларів. Заявки на запущений 12 березня тендер приймаються до 5 квітня.

Ліга відправила телеканалам список пакетів телеправ. Тепер вони повинні вибрати для себе найцікавіші з них і запропонувати свою ціну.

Відео дня

Як зазначає джерело, через те, що виставлена УПЛ ціна не влаштовує телеканали, вони можуть відмовитися від участі в тендері.

За даними ТаТоТаке, претенденти хочуть залишити все в нинішньому вигляді. На медіа-права УПЛ претендують телеканали Футбол 1/2 і 2+2, телекомпанія Setanta, а також платформа Megogo.

Раніше стало відомо, що в українській Прем'єр-лізі сезону 2019/2020 років братимуть участь 12 клубів.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X