Найнебезпечніше ралі у світі. Як виживають на Дакарі та чим закінчилися цьогорічні перегони для українців — пілот команди

17 січня, 16:15
Ралі Дакар-2022 (Фото:Сергій Малик / Facebook)

Ралі Дакар-2022 (Фото:Сергій Малик / Facebook)

Минулого тижня завершилося найнебезпечніше у світі ралі Дакар. Учасники перегонів протягом двох тижнів долали дорогу пустелею та гірськими хребтами Саудівської Аравії. Пілот української команди Сергій Малик розповів Радіо НВ про цьогорічні перегони та небезпеки Дакару.

Цьогоріч українці вперше брали участь у змаганнях категорії Classic — для техніки, що виступала на Дакарі до 2000-х років. Пілот Сергій Малик, штурман Любомир Шумаков та механік Сергій Мартовенко пройшли усі дванадцять етапів перегонів в майже 8 тис. кілометрів. У фінальному заліку команда посіла 11-те місце у групі вантажівок Н1Т.

Відео дня

За словами Сергія Малика, Дакар — це гонка на виживання. Загалом дорога складалася з 12 ділянок. Учасники проїхали 7,8 кілометри. В цьому році погода вносила свої корективи. Так, через дощ організаторам довелося скасувати одну з ділянок в пустелі. Рівень опадів був таким, що унеможливив проїзд спеціально підготовлених машин.

Малик згадує, що в моменти, коли вантажівка ламалася, учасникам здавалося, що це кінець гонки. Вони залишалися без технічної підтримки, тому доводилося власноруч все ремонтувати. В такі моменти відчувалося не тільки фізичне навантаження, але й психологічне, запевняє пілот. Воно обумовлене також тим, що учасники протягом 12 днів долають складну дорогу та сплять у палатках, не маючи змоги нормально відпочити. Саме тривалість перегонів найбільше виснажує команди, стверджує Малик. Проте, в команді зазвичай одне одного підтримують, так і дають раду психологічній втомі.

Під час заїзду з українською командою сталася неприємна ситуація — загрузла вантажівка. Але французький екіпаж допоміг витягнути машину блакитно-жовтих. Проте, це було скоріше виключення, адже, за словами Малика, ті команди, які працюють виключно на результат, зазвичай нікому не допомагають.

Коментуючи фінансову сторону події, пілот української команди зазначив, що машинний спорт — це не дорого, а дуже дорого, особливо, якщо враховувати той факт, що з бюджету країни гроші на гонку не виділяють.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X